keskiviikko 31. lokakuuta 2018

Suurien tunteiden nainen

Suurien tunteiden nainen

Minun elämässä ei mikään ole haaleaa,
tai laimeaa.
.ei mitään eilisen päivän mikrossa lämmitettyjä nakkikeittoja.
Joko on niin kuumaa että kituset palaa,
tai niin kylmää että perse jäätyy pakkasella hankeen.

Minä maalaan isolla kädellä,
suurin siveltimin vedoin täyttäen koko canvaksen.
Minä laulan kovaa ja korkeelta kuin oopperan kummitus.
Osuuko nuotit kohdilleen?
 Harvemmin, mutta tunteella vedän loppuun saakka.

Kun minä nauran, se on harvemmin mikään hienostunut naisellinen hihitys.
Hohotus ja hyeenan kiljuminen liene osuu lähemmäksi kuvailemaan minusta kumpuavia riemun ääniä.
Kun minä itken, niin kaivakaa kanootit- tulvavaara.
Ja kun minä suutun, kun minä tosissani suutun, silmäni tummuvat raivosta ja toivot olevasi jossain hyvin,hyvin kaukana.

Suuria tunteita, suurella sydämellä.
Vahvoja voimakkaita makuja, ja räiskyviä värejä.
Sillä minä, minä en ole hajuton,mauton enkä väritön - minä olen elämää sykkivä intohimoinen nainen, sitä minä olen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti