sunnuntai 12. marraskuuta 2017

12.11.2017

Rosoinen, repaleinen.
Tuulen tuivertama,sateen kastelema.
Auringon haalistama, kallioiden kolhima.
Sellainen minä olen -
Suora kuin junarata läpi Siperian arojen,
villi kuin kesyttämätön mustangi-varsa.
Lempeä kuin kesäinen tuuli valkeiden lakanoiden katveessa.
Vaarallinen, kuin mereltä maihin rantautuva kaiken alleen jyräävä hurrikaani.
Etäinen kuin kaukaisin planeetta,
hiljainen kuin hiipivä kissa saaliinsa perässä.
Olen täynnä virheitä, arpia, lommoja - elämän jälkiä.
Olen edessäsi alastomana, hauraana,mutta voimakkaana.
Nöyränä elämälle, mutta ylpeästi pää pystyssä,katse kirkkaana kohti tulevaisuutta..
..tulevaisuutta täynnä yllätyksiä..
Uusia polkuja kuljettavaksi, mäkiä kiivettäväksi,
sydän täynnä toivoa, vaistot valppaana sydämen suojelijana - henkivartijana.
Rosoinen, repaleinen,rakkauden runtelema ja rakkauden kypsyttämä..sellainen minä olen.

Anneli Laulumaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti