sunnuntai 31. joulukuuta 2023

Kiitollisuus

 



    Kiitollisuus on sana, jolla haluan kuvata tätä mennyttä vuotta 2023.
Tähän vuoteen on mahtunut taas yhtä sun toista , nopeita näyttäviä liikkeitä ja hitaasti kypsyneitä päätöksiä.
Siihen on mahtunut Suomea Ahvenanmaalta Lappiin , Turusta Kuopioon.


Kuopioon muutto on osoittautunut aivan loistojutuksi, ja olen taputellut itseäni selkään jo useita kertoja kuluneiden kuukausien aikana, jotka olen nyt täällä mualiman navalla viettänyt.

Kaikki, jotka minua vähääkään tuntevat niin tietävät sen, että en juuri ole talvi-ihmisiä - minä herään henkiin keväällä ensimmäisten leskenlehtien myötä.

Tästä huolimatta, olen nauttinut lumesta ja pakkasesta ja kauniista talvipäivistä suorastaan hämmentävän paljon.
On ollut ilo käydä lenkillä tutuissa maisemissa, ja löytää uusiakin paikkoja .
On tullut valokuvattua taas tosi paljon , upeasta Kuopion joulutorista Puijon tornista avautuviin häkellyttävän kauniisiin maisemiin ja kaikkea siltä väliltä.

  Palatakseni alkuun - kiitollisuus on se asia, jota voimakkaasti koen.

Minä en pidä elämässäni mitään itsestäänselvyytenä , koska kaikki voi olla hetkessä menetettyä, hetkessä historiaa.

Olen kiitollinen tästä kodistani, jossa saan kokkailla ja leipoa sydämeni kyllyydestä, nauttia aamukahvini kynttilän valossa hiljaisuuden vallitessa .
Olen kiitollinen terveydestäni .

Aivan erityisen kiitollinen olen minulle rakkaista, läheisistä ihmisistä ❤️🙏, jotka tänäkin vuonna ovat rinnallani kulkeneet tukien ja kannustaen.


  Kiitos tästä vuodesta 2023, ja onnellista uutta vuotta 2024 🎆🎇







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti