sunnuntai 30. huhtikuuta 2017

Naiseuden myytit

Naiseuden myytit

  Tätäpä olen pohtinut eräänkin kerran, eikä tämäkään ilta tee poikkeusta.
Kun minä tänään suihkussa kyyristelin ajelemassa säärikarvojani, jotka olivat kasvaneet kunnioitettavan pitkiksi, pohdin siinä samalla mitä järkeä siinäkin hommassa oli.
Kun toimitus oli suoritettu vasta toisesta jalasta, niin se näytti kuin olisin ollut leijonankesyttäjä..
Iloinset verivanat valuivat pieninä puroina pitkin pohjetta, ja hetken jo ajattelin,että jätän toisen koiven kokonaan ajamatta..onhan minun villasukkanikin eriparia tarkoituksella.
Päätin kuitenkin jatkaa pyhää toimitusta, käynnistin ruohonleikkurin(lue naisten käsihöylä),ja jatkoin itseni kiduttamista. Homman päätyttyä oikaisin selkäni ja "ihailin"aikaansaannostani...kylläpä olikin hehkeät sääret, suoraan teurastuksen jäljiltä....kyllä nyt passaa kulkea minimekossa esittelemässä rotusääriä..
Ja ei- ne sokeroinnit ja muut vastaavat toiminpiteet eivät ole yhtäön vähemmän tuskallisia, ja mielummin menen juurihoitoon ilman kivunlievitystä kuin ottaisin Brasilialaisen bikinivahauksen.
Mitä pahaa siinä muka on, jos naisella on säärikarvat?? Nehän suojaavat ihoa, ja mehän olemme apinoiden sukua...johan siinä kärsii katu-uskottavuus,jos olemme läpikotaisin karvattomia...
Miksi se on ookoo miehille,että heille sallitaan karvoja ja naisien pitää kärsiä kaikenlaista , koska joku ihme yleinen normi, myytti naiseudesta, edellyttää meidän olevan karvattomia.
PAITSI - yksi poikkeus tähän on!!! Nimittäin hiukset!!
Ja taas, kaljut miehet usein koetaan seksikkäiksi, mutta kalju nainen?? Hmm...jostain syystä se ei taas toimikaan niin päin.
Kyllä naisella pitää olla hiukset, ja mielummin pitkät hiukset....tämä varmaan taas lukee jossain näkymättömässä naiseuden syvin olemus opuksessa, jota minä en ole koskaan vaivautunut lukemaan.
Minä olen kalju kuin keilapallo, ja viihdynkin sellaisena. Minulta kysytään usein, miksi olen ajanut hiukseni pois?
Miten niin miksi?? Enhän minäkään kysy keneltäkään,miksi he ovat viihtyneet niin hyvin ruokapatojen äärellä.
Ja kun nyt vielä olemme tässä karva-bisneksessä, niin ei unohdeta sitä salaista puutarhaa 😉.
Miksi naisen on oltava sieltäkin karvaton, posliini? Samaan aikaan kun saa "torvea soitellessa" itse myös hammaslankahoidon pyytämättä.

 Aihe on suorastaan kutkuttava, siirryn siitä huolimatta karvoituksen kiehtovasta maailmasta naiseuden yhteen kuuluisimmista olemuksista: kuukautiskierto..
Kuinka moni nainen on kuullut mieheltään,että onko sulla taas se aika kuusta, jos olet jostain syystä hieman takakireä.
Kukaan mies on tuskin päässyt päiviltään naisen kuukautisten takia. Mutta se kysymys itsessään, onko taas se aika kuusta, voi varsin hyvin aiheuttaa murhanhimoisen reaktion naisessa.
Ei niitä kukaan ole väenvängällä halunnut, yhtään sen enempää kuin vaihdevuosien kuumia aaltojakaan, mutta olemme nyt vaan saaneet ne tämän naisena olon mukana, kuuluu pakettiin.

Lehdet tursuavat hoikkia pitkäsäärisiä naisia upeissa luomuksissaan sipsuttelemassa siveästi korkokantakengissään. Victoria's secretin kuvastot pullistelevat jumalaisen kauniista naisista seksikkäissä alusasuissaan..
..ja minä, minä istun pitkissä kalsareissani kotona ja juon suoraan tölkistä maitoa ja katselen jakson toisensa perään Pulmusia. Kontrasti on huikea, suorastaan mykistävä.
Mutta en minä koe olevani yhtään vähemmän seksikäs, vaikka sääreni ovatkin ruvella ja kynnet tyngät,tuulenhalkaisija palanut karrelle kevään ensi auringonsäteistä. Minä koen olevani yhtä voimakkaasti nainen ja seksikäs, vaikka säärikarvani lepattaisivatkin tuulen vireessä ja kaljuni kiiltää kuin täysikuu öisellä pakkastaivaalla.
Minua ei rajoita mitkään yleiset normit eivätkä käsitteet, kyllä minä tiedän oman arvoni ja seksikkyyteni, se kumpuaa syvältä sielustani, eikä virttyneet verkkarit ja crocsitkaan himmennä sitä poltetta, mikä minusta lähtee.
Makuasioista ei voi kiistellä, ja kauneus on katsojan silmissä.
Mutta olisiko aika murtaa myyttejä ja arvostaa kaikenlaista kauneutta? Olisiko aika keskittyä oikeasti näkemään se ihminen niiden vaatteiden sisältä, eikä jäädä kiinni vanhoihin kliseisiin ja käsitteisiin?
Annetaan kaikkien kukkien kukkia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti