maanantai 15. toukokuuta 2017

Anskun käyttöopas - lyhyt oppimäärä

Anskun käyttöopas - lyhyt oppimäärä

 Tässä on taas tullut huomattua viime aikoina, että on tarve päivittää hyvinkin oleellinen opus, jos meinaa olla minun kanssani minkäänlaisissa tekemisissä.
Yritän tehdä tästä elämyksestä mahdollisimman lyhyen ja ytimekkään, ja jos innostuksenne kohdetta kohtaan kasvoi, niin reippaimmille on sitten tiedossa laajempiakin kokonaisuuksia.
Kaikkein rohkeimmille suosittelen kuitenkin hyvin käytännönläheistä lähestymistä " Ansku bootcampin" merkeissä, joka pitää sisällään sekä älyä että kuntoa vaativaa intensiivistä toimintaa sissi olosuhteissa.

Mutta kaiken perustana, ikäänkuin rakennuksen teossakin, on ne kulmakivet, se pohjan valu....
Tässä tapauksessa tarkoitan niinkin lyhyttä kirjainyhdistelmää kuin: RASA!!!!
Rehellisyys!
Avoimuus!
Suoruus!
Aitous!

 Jos kalavaleet ja paskanpuhuminen ovat toinen luontosi,etkä kertakaikkiaan kykene rehelliseen toimintaan, niin lämpimästi suosittelen,ettet ole kanssani missään tekemisissä.
Mitä epärehellisyyteen tulee, niin minun vainuni on parempi kuin huumekoirilla, ja kykyni bongata valheellisuus olisi varsin arvostettu myös FBIn leivissä kuulustelijan hommissa.

Avoimuus, suora puhe ja aitous ovat myös oleellinen osa koko vuorovaikutusta.
Jos minä haluan näyttelyä,niin menen teatteriin.
En voi sietää päälle liimattuja manooverejä, joista näkee jo kilometrin päähän,että ne eivät ole henkilölle luontaisia tapoja, vaan osana suurta teatteria, jolla saada uhri..siis nainen,kiikkiin.

Jatketaan harjoituksia!!

Minä olen itse suoran toiminnan nainen kaikessa mitä teen. Olen spontaani, intensiivinen, intohimoinen,ja elän hetkessä.
Elän itse kuten saarnaan, eli RASA on minun elämäni kantavia voimia.

JOS minä kysyn sinulta, mitä sinulle kuuluu, minä olen oikeasti kiinnostunut siitä mitä sinulle kuuluu.
Minua ei small talk sytytä tippaakaan, en sitä hallitse edes,eikä kiinnosta opetellakaan.
Eli jos kysyn sinulta jotain, olen aidosti kiinnostunut...usko pois, ellen olisi, niin en vaivautuisi sitä kyselemään.

JOS ehdotan tapaamista, olet herättänyt kiinnostukseni ihmisenä....!!
Minulla EI ole agendoja eikä taka-ajatuksia, minä haluan tutustua sinuun ihmisenä, yksilönä.
En minä kulje minkään skannauslaitteen kanssa pitkin maailmaa läpivalaisemassa jokaista ohikulkevaa ihmistä sillä silmällä, että olisikohan tuosta minulle kumppaniksi.
Minä viihdyn loistavasti omassa laadukkaassa seurassani, ei minulla ole edes mikään pakottava tarve sosialisoida, en pelkää omaa seuraani.
Eli- jos pyydän sinut kahville tai lenkille tai mitä nyt keksiikään, niin sinun ei tarvitse pelätä heti,että olen ensi viikolla kimpsuineni muuttamassa kotiisi ja varaamassa kirkkoa.
Mutta - älä mieti liian kauan!!
Jahkailu ja yksinkertaistenkin asioiden loputon vatkaaminen on kyllä mainio tapa saada minut nostamaan kytkintä hyvinkin luipakkaasti.

Päätän tämän lyhyen oppimäärään kohteen,eli minun,ulkoiseen habitukseen.

En ole rinsessa matskua enkä mikään trophy-nainen,jota voit esitellä kavereillesi coctailtilaisuuksissa.
Olen kalju, kaunis, sopusuhtainen,liikunnallinen nainen.
Enimmäkseen tuoksun puhtaalle, välillä haisee hiki,ja joskus jopa paska.
Ellet näytä itse vähintään Jason Stathamilta, vaan muistutat enemmän Homer Simpsonia tai olet kuin tuulen pieksemä pulkannaru, niin sinulla EI ole varaa puuttua minunkaan ulkonäkööni.
Se nyt on vaan näin yksinkertaista, joten mitä sitä turhaan tekemään tuon vaikeammaksi.

  Tämä oli oikein hyvä aloitus,joka sopii ehkä ensiavuksi jo siinäkin mielessä, että molemmissa on tärkeää muistaa lause: Do NOT harm.

Kiitän kiinnostuksestanne ja toivotan teille kiintoisia hetkiä Anskun seurassa.
Bootcampista ja laajemmasta oppimäärästä kiinnostuneet voivat lähestyä kohdetta reippaasti ja oma-alotteisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti