lauantai 23. maaliskuuta 2013

Demonit yössä














  Juoksen...
kovaa..
kuulen sydämeni lyönnit,
 tunnen jalkojeni alla rapisevat syksyn kuolleet puunlehdet,
kasvoilleni lyövät kipeästi ruoskan ohuet oksat,  joiden viuhuva ääni kantaa tuulen mukana.
Pakenen -
pysähdyn,
pidätän hengitystäni,  mutta tuntuu silti että sydämeni lyönnit ovat niin voimakkaat,
 että ne paljastavat takaa-ajajilleni missä olen.
Eksytinkö?
Kädet hikoavat.....
            EN!!!
Voi ei.!!!
Askeleet kuuluvat jo paljon lähempänä,  kiiruhtavat koko ajan, 
ottavat kiinni välimatkaa.
En kuitenkaan näe ketään, kuulen vain askeleet ja raskaan hengityksen  -melkein vaistoan jo tuon hengityksen niskassani..

   Ketä pakenen?? 
Kuka ajaa minua takaa ?? 
Kuka vainoaa minua?
    Minun Demonit...ne tulevat aina ja kaikkialle, ne löytävät minut joka paikasta.
Ei ole piiloa,  johon ne eivät löytäisi.
Kuin saalistajat tulevat perässäni ja haistavat pelkoni...nuo minun demonit.
Kompastelen, 
kaadun, 
huohotan,
kyyneleet virtaavat jo poskiani pitkin.
En pääse karkuun.
Koskaan !
Ikinä!
Milloin tämä painajainen loppuu ??
 Ei koskaan.
Jatkuuko tämä loppuelämäni? 
Enkö koskaan saa rauhaa ? Eikö koskan enää tule levollisia unia?

    Juuri kun olen pääsemäisilläni karkuun pimeään luolaan,  tunnen käden olallani. 
Tukahdutan vaimean kauhun huutoni..
Nyt tämä päättyy
.Ainakin näin saan rauhan..
Kylmä tuuli puhaltaa kasvojani, kohotan ne kohti saalistajaa.

Kuka minut sai kiinni? 
Miltä demonit näyttävät??

--->>>>Armelias aamu herättää minut taas uuteen päivään...mutta vain hetken saan hengähtää...alkaako kilpajuoksu taas uudelleen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti