maanantai 20. kesäkuuta 2016

Elämää ja erotiikkaa ( tai sen puutetta ☺)

Elämää ja erotiikkaa ( tai sen puutetta 😉)
 
   Viikko on kulunut täällä keskellä Atlanttia pienellä saarella, ja siihen on mahtunut poutaa ja sadetta, tuulta ja tyventä.
Uutisten katsomista vähensin jo ennen kotoa lähtöäni, ja samalla linjalla olen jatkanut edelleenkin.
Satunnaisia väläyksiä olen kuullut juuri ennen säätiedotusta, mutta enimmäkseen pitäytynyt aivan muissa asioissa.
Olen keskittynyt tutustumaan uusiin ihmisiin, kuunnellut heidän tarinoitaan ja kertomuksiaan, ja tietenkin ympäröivä luonto on tehokkaasti ottanut omakseen.
Juoksemassakin olen käynyt jo useamman kerran, sen lisäksi kiipeillyt kallioilla koiran kanssa ja nauttinut luonnosta hitaammalla temmolla.
Ihmisten ystävällisyys täällä saarella lämmittää mieltäni, minut on otettu jo nyt osaksi omaa porukkaa, ja pikkulinnut kertoneet, että olen kovasti pidetty " Suomen Sinead 😄" - the veneenmaalaaja .

   Sade lakkasi hetkeksi, joten minäkin pääsin ulkoilemaan ja haukkaamaan raitista ilmaa. Tuuli oli vielä kova ja kylmä, ja sumua sen verran, että ihan koko polkua en kiertänyt eksymisen pelossa. Mutta sen verran pääsin liikkumaan, ettei alkanut sisälläolo ahdistamaan.
Talon isännän mielenliikkeitä tuskin koskaan opin ymmärtämään, mutta enhän minä muutenkaan tajua miehistä mitään 😄.
Kyllä hän sanoi, että olen ollut oikein ahkera ja hän on ollut minuun tyytyväinen, ja sitten seuraavassa hetkessä hän kuitenkin alkaa mörköilemään ja tuiskahtelemaan....
Minä odotan, että saan vene projektini valmiiksi ja saamme sen vesille, ja on paree että kaiken panostukseni jälkeen minä olen se,joka pääsee eka reissulle 😉.
Toinen vene jo odottaa käsittelyä, se on hänen virallinen kalastusvene. Se on tarkoitus vuorovesien aikaan vaan pestä painepesurilla ja maalata ulkoapäin.
Koska kyseessä on  lasikuituvene, niin maalaus sujuu kuulemma nopeammin.

  Juuri kun pohdiskelin isäntäni aivoituksia, niin hän taas otti ja yllätti minut täysin - nautin juuri varmaan elämäni herkullisimman rapuannoksen ...slurps....siinä annoksessa ei ollut mitään turhaa, annos oli sekä kaunis että järjettömän herkullinen.
Pannulla voissa paistettua punasipulia ja ravunlihaa sekä kynsiä 😛, kerrassaan erinomainen illallinen.
Kyllä taas passaa olla, masu täynnä ja tuli rätisee takassa, sääkin näyttää kirkastuvan pikkuhiljaa.
Ja pisteenä iin päälle en edes kärventänyt itseäni suihkussa, joka sekin piti kokea ensimmäisenä iltana.
Eli valtakunnassa kaikki hyvin 🍀

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti